KOSTELOOS RETOURNEREN

Bij een garantie of defect kan je het product kosteloos retourneren. Verpak je bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijg je, afgestemd op je wensen en de situatie, na uw aanvraag per email toegestuurd.

WETTELIJKE EN FABRIEKSGARANTIE

Je krijgt op al je aankopen vanzelfsprekend de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan hetgeen je als consument redelijkerwijs van het product mag verwachten.

Op welke wijze kan je aanspraak maken op de garantie?

Dit kan je per e-mail doen, gelieve dan een foto van het betreffende onderdeel, uw ordernummer en het onderwerp vermelden. Op deze manier kunnen wij beoordelen of er sprake is van een garantiegeval. Mocht het redelijkerwijs niet mogelijk zijn om het defect te beoordelen zonder dat wij het fitnessapparaat- / artikel in 'levende' lijve kunnen aanschouwen, dan zal dit door ons beoordeeld moeten worden. Uiteraard gaat alles in goed overleg, want wij denken graag met u mee.

Als je aanspraak wilt maken op deze garantie, dien je ons een e-mail (info@fitnessdelivery.nl) sturen. Stuur in ieder geval het volgende in de e-mail mee:

  1. Het bestelnummer van uw bestelling (te vinden op je factuur, of antwoord op een van onze bestelprocedure-e-mails, daar staat het ook altijd in);
  2. Het ordernummer (te vinden op je factuur, of antwoord op een van onze bestelprocedure-e-mails, daar staat het ook altijd in);
  3. Een duidelijke omschrijving van het garantiegeval (Wat is er defect? Wanneer is het gebeurd? Hoe is het gebeurd?);
  4. Een foto van het defecte onderdeel (indien van toepassing)

Fitnessdelivery.nl hanteert voor producten en accessoires een fabrieksgarantie van doorgaans 1 jaar. Voor producten waar een garantiebewijs van de fabrikant is bijgeleverd, gelden de bepalingen van de desbetreffende fabrikant. Voor de cardioapparaten staan de garantiebepalingen in de specificaties aangeduid, dit is meestal 3 jaar fabrieksgarantie.

Heb je een klacht of suggestie:

Deze nemen wij altijd serieus en zo snel mogelijk behandeld.
Je kan je klachten/suggesties via e-mail info@fitnessdelivery.nl naar ons sturen of bellen naar: 035 6211025

Wij streven ernaar om aangemelde klachten binnen 48 uur te beantwoorden en zo snel mogelijk op te lossen.
Ook bieden wij u het recht om gebruik te maken van de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk

 
Scroll to top