Levertijd bij Fitnessdelivery

Snelle levering
Bij Fitnessdelivery zijn er veel mogelijkheden om uw bestelling snel en naar eigen wens te ontvangen. Onnodig lang wachten is er dus niet bij. Op werkdagen (behalve vrijdag) voor 21:00 besteld, betekent de volgende dag al in huis. Op vrijdag is het tot 16:00 uur besteld, zaterdag in huis. Dit geldt voor producten die:

  • Op voorraad zijn in ons magazijn
  • Je afrekent met: iDeal, Creditcard, Paypal of Afterpay
  • Vervoerd worden met de pakketdienst van PostNL

Levertijd van grote fitnessapparaten- of artikelen:
Producten zwaarder dan 30kg worden verstuurd met Transmission. De levering van deze producten vindt plaats op werkdagen. Voor de producten die bij ons op voorraad zijn geldt: voor 19:00 uur besteld, is morgen in huis.

Aanvullende info levertijden

De levertijd van de producten wordt duidelijk aangegeven op de productpagina's. Mocht een bestelling uit meerdere producten bestaan, dan houden wij de levertijd aan van het product met de langste levertijd. Mocht 1 van de artikelen dusdanig lang op zich laten wachten, dan zullen wij, in overleg, de order splitsen zodat de overige producten sneller geleverd kunnen worden.

Niet op voorraad: Wij berichten u tijdig mocht een product onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn. Voor een exacte levertijd van de producten kunt u contact met ons opnemen.

Bezorgopties van Fitnessdelivery

Bezorgen
Fitnessdelivery verstuurd de meeste pakketten met PostNL. Ongeveer 98% van de zendingen wordt binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige 2% wordt in 2 tot 4 werkdagen geleverd. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag. Bij verzending van je bestelling ontvang je de track en tracé code per mail.

Indien je niet thuis bent biedt PostNL de zending de volgende dag nog een keer aan. Mocht u ook deze levering missen, dan kunt u het pakket binnen 7 dagen ophalen bij een PostNL afhaallocatie. Hiervan word je door PostNL middels een schriftelijke kennisgeving op de hoogte gesteld.

Tijdens het bestelproces (stap 4) kun je aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen. 

Ophalen
Haal je je bestelling liever zelf op? Dan bezorgen wij graag bij één van de meer dan 2.850 PostNL-ophaalpunten. Er is er altijd wel één bij jou in de buurt, of het nu een supermarkt, Primera, Bruna, postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels is.

Het werkt als volgt:

  1. Plaats de producten in je winkelmandje.
  2. Kies in de stap 4 ‘verzendwijze’ de locatie die 't dichtst bij jou in de buurt is.
  3. Rond je bestelling af. Je ontvangt hierna een bevestiging in je mailbox. 

Producten die je op een werkdag bestelt voor 21:00 uur, kun je de eerstvolgende dag vanaf 15:00 uur ophalen. Daarna blijft je pakket nog 7 dagen liggen bij het ophaalpunt.

Verzendkosten
De producten worden gratis verzonden bij een totale bestelling van meer dan € 50.
Onder de € 50,- wordt € 5.95 in rekening gebracht, de verzendkosten zijn inclusief BTW.

Montageprocedure

Fitnessdelivery biedt bij veel producten de optie “gemonteerd afleveren” aan. Dit kan je terugvinden op de productpagina’s, daar kan je aangeven of je gemonteerd afleveren wenst, dit is in veel gevallen gratis. Je vinkt de desbetreffende optie aan en rond je bestelling af. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op voor het maken van een afleverafspraak.

Als je op Fitnessdelivery.nl of in de winkel in Hilversum een bestelling hebt geplaatst met montage, dan komt er één van onze eigen monteurs bij je langs voor de installatie. Als een van de weinigen in Nederland bieden wij voor sommige artikelen gratis montage aan en leveren en installeren wij jouw bestelling op de begane grond. Tegen betaling is installatie op een etage ook mogelijk.

Onze monteurs nemen altijd al het verpakkingsmateriaal weer mee en waar nodig een beknopte uitleg van het bestelde artikel, zodat je direct kan beginnen met trainen.
Ter voorbereiding op de levering en installatie vragen wij onze klanten het volgende voor te bereiden:

  1. Zorg ervoor dat de plek goed bereikbaar is via een lift of een trap (geen vlizotrap). Indien dit niet het geval is bieden wij oplossingen middels bijvoorbeeld een hijskraan. Maatwerkoplossingen als deze gaan op basis van een offerte. Neem hiervoor contact met ons op.
  2. Installatie op de Waddeneilanden is in sommige gevallen mogelijk. Deze oplossingen zijn op offerte basis. Levering op de Waddeneilanden is mogelijk voor elk product binnen ons assortiment. Leveringen gaan doorgaans onze transporteurs.
  3. Voorafgaand aan de installatie is het belangrijk om privé-eigendommen te verplaatsen en/of te beschermen.
  4. Bestel je een groot en/of breed product en wil je deze op etage geleverd hebben? Geen probleem! Wel is het belangrijk om na te gaan of de etage goed bereikbaar is en of het trapgat breed genoeg is. Als de ruimte krap is, dienen leuningen gedemonteerd te worden. Ook moeten vloeren en trappen afgeplakt worden. Als er een ruim trapgat aanwezig is, blijft het verstandig om voor de juiste bescherming te zorgen. Wanneer dit niet het geval is, dan is Fitnessdelivery niet aansprakelijk.
  5. Als er geen lift aanwezig is, leveren en installeren wij ook op etage. Hier maken wij dan een aparte offerte voor en zullen wij de ruimte inschatten.
  6. Montage in België is in veel gevallen wel mogelijk, maar moet vooraf worden overlegd, dat hier een aparte prijs voor gemaakt kan worden.
  7. Verschillende toestellen worden geleverd inclusief gratis montage of er kan gebruik worden gemaakt van onze montagedienst. Wij hebben geen vaste montageprijzen bij elk soort artikel. Wij kijken individueel naar ieder item en de complexiteit.
Scroll to top